Ime kvalifikacije | Magister kadrovskega managementa/magistrica kadrovskega managementaOdstrani iz primerjalnika [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
- uporabe znanja v teoriji in praksi,
- uporabljanja znanja, informacij in informacijske tehnologije pri svojem delu,
- učinkovitega poučevanja,
- analiziranja problemov in predstavljanja njihovih rešitev za različno populacijo z uporabo različnih tehnik,
- obvladanja raziskovalnih metod, postopkov in procesov, razvoja kritične in samokritične presoje,
- razvijanja ustvarjalnosti pri razvoju projektov, iniciativnosti v vodstvenih procesih in samostojnosti pri opravljanju delovnih nalog,
- vzpostavljanja učinkovitih odnosov z drugimi in sodelovanja z delovnim in družbenim okoljem,
- razvoja veščin skupinskega dela z upoštevanjem raznolikosti, večkulturnosti in etičnosti,
- lastnega razvoja učenja in kariere, stalnega poklicnega razvoja (vseživljenjsko učenje, izobraževanje oz. usposabljanje),
- razvijanja in uporabe organizacijskih in vodstvenih sposobnosti,
- razvijanja osebnih vrednot in poklicne etike,
(predmetnospecifične kompetence)
- razumevanja vseživljenjskega učenja s študijem teoretičnih in metodoloških konceptov,
- samostojnosti pri načrtovanju ter razvijanju izobraževalnih pristopov k vseživljenjskemu učenju,
- uporabljanja teoretičnega znanja s področja vseživljenjskega učenja pri razvijanju sodobnega družbenega življenja,
- razvijanja dolgoročnih, srednjeročnih in kratkoročnih načrtov razvijanja vseživljenjskega učenja na različnih področjih,
- reševanja konkretnih problemov na področju vseživljenjskega učenja,
- načrtovanja in izvajanja inovativnih projektov na področju vseživljenjskega učenja, z upoštevanjem družbenih in organizacijskih okoliščin, v katere se bo učenje implementiralo,
- razvijanja sistemskih kompetenc na področju managementa, kakovosti, ustvarjalnosti ter vodenja skupin,
- sodelovanja z izobraževalnim okoljem ter lokalnim in širšim družbenim in delovnim okoljem,
- povezovanja in kombiniranja formalnih in neformalnih oblik izobraževanja pri načrtovanju in izvedbi vseživljenjskega učenja,
- svetovanja organizacijam pri snovanju, načrtovanju, izvedbi, nadzorovanju ter vrednotenju mehanizmov usposabljanja in izobraževanja v procesu vseživljenjskega učenja,
- integracije informacijsko-komunikacijske tehnologije ter e-učenja v izobraževalne procese in procese usposabljanja,
- načrtovanja razvoja človeških sredstev v storitvenih, gospodarskih in drugih dejavnostih z omogočanjem in spodbujanjem učenja, kritične samorefleksije ter timskega pristopa k učenju.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent lahko napreduje v 2. letnik, če zbere 45 KT 1. letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Samostojni visokošolski zavod, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
URL